Wikia

Deze pagina is niet beveiligd. Iedereen kan deze pagina bewerken.
Clan-XP.png
"Verdien clan-XP en zorg dat je clan hogere levels bereikt om krachtige voordelen te ontgrendelen! Je verdient clan-XP door aan clanoorlogen deel te nemen."

  • Beschrijving
    • Clan-XP zijn punten die door clans kunnen worden verdiend door deel te nemen aan clanoorlogen
    • Zodra een clan genoeg clan-XP heeft verdiend, wordt het level van de clan verhoogd en daarbij worden clanvoordelen vrijgespeeld. Ook komen er hierdoor meer opties om het clanembleem aan te passen.

  • Hoe wordt clan-XP verdiend
    • Clan-XP kan worden verdiend door deel te nemen in clanoorlogen.
1. Het vernietigen van een vijandelijk dorp in een clanoorlog (hiervoor moet minstens 1 ster behaald worden). Het aantal clan-XP dat dat oplevert hangt af van de positie van de verdediger in de spelersranglijst van de vijandelijke clan in de oorlog. Zie de tabel hieronder
Spelersrang XP per oorlogsbasis
1-5 5
6-15 4
16-25 3
26-50 2
2. Het krijgen van minstens 40% van alle te behalen sterren in de clanoorlog geeft 10 clan-XP.
3. Het krijgen van minstens 60% van alle te behalen sterren in de clanoorlog geeft 25 clan-XP extra (35 XP samen).
4. Het winnen van de clanoorlog geeft 50 clan-XP

  • Clan-XP tabel
Clan Level Clan-XP om level te bereiken Totale clan-XP
1 n.v.t n.v.t
2 500 500
3 1.200 1.700
4 1.900 3.600
5 3.100 6.700
6 3.800 10.500
7 4.500 15.000
8 5.200 20.200
9 5.900 26.100
10 7.900 34.000

  • Overig
    • Clan-XP werd geïntroduceerd in de februari 2015 update.
    • Als een clan clanoorlogen van 50 tegen 50 blijft winnen, elke keer minstens 90 sterren haalt en elke keer op elke oorlogsbasis minstens 1 ster haalt, bereikt de clan na 148 oorlogen level 10.
    • Je kan zien in de clanbeschrijving hoeveel clanwars je opeenrijvolgend hebt gewonnen.

Around Wikia's network