Wikia

Clash of clans wiki

Clanembleem

100pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
Deze pagina is niet beveiligd. Iedereen kan deze pagina bewerken.
Clanembleem.png

  • Beschrijving
    • Iedere clan heeft zijn eigen clanembleem.
    • Wanneer een clan wordt opgericht, kiest de oprichter het clanembleem. Dit kan later nog worden aangepast door de clanleider of een co-leider.
    • Clanemblemen kunnen worden samengesteld door een patroon, een achtergrond en een rand te kiezen.
    • Er zijn op dit moment 79 patronen, 12 achtergronden en 20 randen beschikbaar. Omdat het regenboogpatroon niet door de achtergrond beïnvloed wordt, maakt dit 18.740 verschillende combinaties mogelijk.
    • Boven op het clanembleem staat het level van de clan.
    • Het clanembleem is te zien op het clankasteel, de wereldwijde chat, bovenaan de clanchat, op het claninfoscherm, op het spelersprofiel, bij namen van spelers, clanranglijsten, spelersranglijsten, divisies, de vriendenlijst en bij het zoeken van een clan.
    • Op clanlevel 1 zijn alle patronen en alle achtergronden beschikbaar, maar slechts één rand. De andere randen kunnen worden ontgrendeld door hogere clanlevels te bereiken.
Clanlevel 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Aantal randen beschikbaar 1 4 7 9 11 13 15 17 20 20

  • Overig
    • Het huidige systeem voor het clanembleem werd geïntroduceerd in de februari 2015 update. Daarvoor waren er 50 clansymbolen waaruit de leider en de co-leiders konden kiezen. Die 50 staan in de afbeelding hieronder.
Clansymbolen.png

Around Wikia's network

Random Wiki