Wikia

Clash of clans wiki

Nobele wachter

100pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Nobele wachter.png

Deze doorgewinterde gevechtsgeleerde vecht vanuit de achterhoede van bevriende troepen die hij een boost geeft met zijn levensaura. Als hij verdedigt, neemt hij de vorm aan van een toren. Bij een aanval kan hij over muren lopen of hoog vliegen. Ook zal de nobele wachter de troepen in zijn buurt immuun voor schade, zodra zijn vaardigheid Eeuwig boekwerk is ontgrendeld! Van zodra deze grootmacht is ontgrendeld, zal jvtyfvyyvyyfvtyvtfyiohnuihbuihbuhbiuibiuggubvuyygniuhebrgiuhsebrguihbasriigfnqwueigfnqwuihnfeuqiwhnfihueqwe merken dat hij een nieuwe dimensie geeft aan dit spel.

Nobele wachter Edit

Bij het stadhuis level 11 krijg je toegang tot de nieuwe held die het spel ‘Clash of Clans‘ te bieden heeft. Vanaf nu zal de nobele wachter de held zijn die jouw troepen een boost geeft tijdens het aanvallen. Ook in de verdediging van je dorp zal hij in actie schieten en vecht hij zoals een toren. Wanneer je hem gebruikt in een aanval zal hij over muren kunnen springen of hoog kunnen vliegen. Net zoals de barbarenkoning en de boogschutterskoning heeft deze nobele wachter ook een talent. Wanneer dit talent (Eeuwig boekwerk) geactiveerd wordt (vanaf lvl 5), zal deze ervoor zorgen dat andere troepen immuun worden voor schade.

Een nieuw talent.

Eeuwig boekwerk.png

Het Eeuwig boekwerk zorgt ervoor dat het aura dat de artefacten uitstralen de gezondheid zal bevorderen en dit zal ieder level sterker worden. Alle troepen die zich in de buurt van hem bevinden zullen extra levenspunten ontvangen. Dit gebeurd zowel bij de verdedigingen als de aanvallen, maar dit verdwijnt wanneer de troepen te ver van de nobele wachter verwijderd zijn.

Opstelling ter verdediging. Op het vlak van verdedigen kan je met deze held veel kanten uit. Omdat hij zich zal gedragen als een toren maakt het niet zo heel veel uit waar je hem plaatst. Zorg er echter wel voor dat hij beschermd wordt door muren en back-up-geschut.

Inzetten bij aanval.
Zorg ervoor dat wanneer je deze held inzet tijdens de aanval dat er zoveel mogelijk (belangrijke) troepen binnen het bereik zitten. Zo zal zijn boost zijn werk kunnen doen op deze troepen.

Around Wikia's network